mandag 9. november 2009

Babykoffert

Som jeg elsker å få nye familiemedlemmer! Da kan jeg boltre meg i rosa, lyseblått, blonder og blomster på babykoffertene mine! Denne laget jeg til Merethe og Robins lille Emma som ble født 8.juni i Harstad.
Jeg maler kofferten med Gesso langs kanter og rundt beslag. Dette fordi jeg ikke har tålmodighet til å "dille" med papir rundt detaljer og hjørner.
Jeg forsøker å få bilder av hender og føtter. Disse lager jeg tags av med MM`s tagmaker og fester på håndtaket
Et av mine yndlingsstempler, husker ikke i farten om det er design Linda Mortensen eller Cecilie Lundstad. Lekre stempler lager de begge to i allefall! Jeg stempler med StazOn på silkestoff, for maksimal "vaskelappeffekt"









3 kommentarer:

  1. Se der,ja! Du fikk det jo til *flinkepia*

    Så koselig gave å få!! Digga at du har brukt vakselapp-stempelet på stoff :o) - og skikkelig søtt med bildet av den lille hånda *sukk i hjertet*

    SvarSlett
  2. der var du i gang ja...
    babykoffertene dine er bare nydelig...

    SvarSlett